16.2.2015

Long time no see

Pitkään aikaan ei ole tullut päiviteltyä, vaikka monesti aina suunnittelen päivitteleväni. Nyt kuitenkin tartuin itseäni niskasta kiinni, ja päätin siirtää kuvat koneelle ja saada jotain aikaiseksi myös bloginkin puolelle. 
Mitään suuria asioita ei nyt taas ole tapahtunut, paitsi varmistuneet lomasuunnitelmat ja sen sellaista :--) 
Ihanaa, että lomaan on enää 11 päivää aikaa, itse todellakin haluan jo lomalle!

 Paita BikBok 24.95€


 Kävin noin kaksi viikkoa sitten kaupungilla, ja mukaani tarttui BikBokista tuo aivan ihana CocaCola paita♥ Hinta oli kuitenkin jotain niin karmivaa, mutta tätä paitaa olin salaa toivonut niin pitkään ja vältellyt sen ostamista että lopuksi se oli pakko ostaa, ettei käy sitten niin että kun paidat on loppu niin tulee vatutus. Oon oikeestaan yrittänyt hillitä nyt mun ostohimoa vaatteita ja muita juttuja kohtaan ( ja vielä oon onnistunukki) että sitten kun kesävaatteita rupee tulee enemmän, olis mulla rahaa ostaa niitäkin.
Yksi ilta söin marjoja ( mansikka ja mustikka) iltapalaks, ilman mitään muuta. Itse en tykkää lisätä marjoihin mitään sokeria vaan syödä ne ihan itsenään.



 Jossain vaiheessahan täällä oli se hirvee lumimyräkkäkin, ja hirvee pakanen. Pakkasta on tosin vieläkin, tänä aamuna oli mittarissa -25 astetta. Itse huomaa vaan miten alkaa mielikin piristyy, kun alkaa pimeä tulemaan vasta myöhemmin, ja päivät kestää pidemmin.

Kuten jo ylempänä mainitsinkin, mulla on hirvee hinku päästä jo hiihtolomalle ( ainahan mulla on ) ja Hämeenlinnaan. Tällä(kin) lyhyemmällä lomalla sunntaan koko loman ajaksi Hämeenlinnaan tuulettamaan ajatuksia, ja hetkeks on ihana päästä toiseen kaupunkiin ja jättää hyvällä omalla tunnolla harkatkin välistä. Hiihtoloman jälkeen mulla oikeastaan alkaa se kaikista hektisin aika, sillä koulun kevättä varten pitää ruveta panostamaan, ja Teamgymin kisakausi alkaa siinä Maaliskuun puolenvälin jälkeen. Paljon kisojakin siis tiedossa :)



Yks mustavalkonen selfie ennen Matildan läksiäisiä. En muista kirjottelinko siitä täällä, mutta olin myös Matildan läksiäisissä. Sen verran on kuitenkin aikaa, kun viimeks päivittelin että kaikki tärkeimmätkin asiat on varmaan tästä päässyt puuttumaan.

♥-kiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti