19.2.2015

Puhelimelle uutta ilmettä

Kun sain jouluna uuden puhelimen, Samsung galaxy s4 ja siihen perus valkeen flipcoverin ajattelin sen olevan ihan jees, ja tuo kuorikin vois mennä mulla sellaset 2,5 vuotta ilman että ajattelen edes toisenlaisia kuoria. Toisin kävi. Oon tän viikon selaillu ebay:tä ja muita nettikauppoja niin paljon, että nää vaihtoehdot tursuaa kohta mun korvista ulos.


Monista läpällisistä kuorista oon miettinyt, että jos jotain tilaan niin tää kuori on yksi niistä kuorista. Halusin ehdottomasti timanttia kuoriini, ja flipcoverin. Tässä yhdistyy sekä timantti, ja flipcover toive. Näillä kuorilla hintaa on 2.03€ + posti/rahtaamiskulut1.35€ ei siis todellakaan pahan hintaista! Euroopan sisäinen kuorivalinta ei ollut niin laaja ( kuoria oli varmaan 40 sivuu) kun eu:n ulkopuolinen, mutta kyllä eu:n sisäinenki Ebay tursui tuhansia eri vaihtoehtoja!

Päätin sen jo heti, että jos tilailen kuoria, ja niin ehdottomasti euroopan sisältä välttääkseni tullimaksut jos sellaisia tulee.


Silikoonikuoria on myös tullut kateltua ihan älyttömästi, ja lukemattomista vaihtoehdoista tää on tällä hetkellä mun 1 vaihtoehto. Aluksi ajattelin sinisiä Stichz kuoria, mutta ne oli loppu enkä jaksanut tuskailla sen asian kanssa, että joutuisin päivittäin kattomaan joko noita kuoria on tullut mun puhelimen mallille lisää. Violetti m&m kuori pisti mun silmään heti, sillä tää on ihanan vaalea ja hieno. Vaaleensiniset oli mun mallille loppunut, mutta itseäni se ei haitannut yhtään. Violettikin on tosi kiva :) Tää kuori maksaa 1.85€ ja tässä ei ollu posti/rahtaamiskuluja.Molemmat kuvat ovat ebaysta

♥-kiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti