4.1.2015

Lazy Sunday

Uskomatonta, että nyt on kulunut jo oikeesti kaksi viikkoa siitä, kun alotin joululoman. Loma meni uskomattoman nopeasti ( jopa liiankin), ja Keskiviikkona odottas jo kouluun paluu. Oon niin tottunu tähän rauhalliseen ja rentoutuneen elämän kertaan, että en haluaisi edes ajatella normaaliin arkeen palamista. Tää pitkä loma on ollu mulle unelmaa, ja nyt pitäisi jo parin päivän päästä tottua pitkiin päiviin ja aikaisiin herätyksiin. Zazam.. unelmani haihtui kokonaan.

Huomenna ajattelin kuitenkin lähteä piipahtamaan kaupungissa, ja tsekkailla mitä kaikkea ihanaa on tullut alennusmyynteihin. Osaan vaan jo kuvitella miltä H&M näyttää näin alennusmyyntien aikaan, sillä jokavuosi siellä olen käynyt näihin aikoihin ja tavaraa on ollut vaikka kaikille jakaa. Eniten odotan ehkä kuitenkin Glitterin, ja BikBokin alennusmyyntejä. H&M käyminen tähän aikaan on jotenkin niin turhauttavaa, kun koko kauppa on sikinsokin alennusvaatteiden vallassa, eikä siellä ole silloin edes mitään järjestystä tavaroille.



 Ajattelin vedellä viimesen lomapäivän aika rennolla meiningillä ( ihan kun en olis tehny niin joka päivä lomalla), ja katsoa Netflixistä pari jaksoa Valehtelevia Viettelijöitä, ja syödä hyvin :3 Tosiaankin, oon miettiny nyt tässä pari päivää mitä ihmettä kerron lomastani koulussa muille, sillä en ole tehnyt lomalla yhtään mitään muuta kun ollut kavereiden kanssa, ja kotona lähinnä tuijotellut telkkaria tai Netflixiä. Mulle Joululoma on aina ollu kaikista rauhallisin, ja epä-aktiviteettisin loma, jollon vaan haluan rentoutua ja viettää aikaa viltin alla kattoen juuri telkkaria. Jotenkin on kuitenkin tullut näyttäydyttyä ulkonakin, ettei koko loma ole ollut vaan sisällä olemista, ja herkkujen syöntiä. Loman jälkeen tosin paluu arkeen, joten valmistaudun nyt siihen näin.




Oon myös edistynyt lukemisessa, ja tuota kirjaa on ollut tosi mukava lukea. Monista kirjoista, myös tämä on niitä joita ei yksinkertaisesti voi lopettaa kesken kaiken, vaan pitää saada luettua aina yksi luku. Kirja on tähän mennessä osottautunut mulle täydeksi yllätykseksi, sillä luulin tätä hieman erillaisemmaksi. Elokuvan olen tottakai tästä nähnyt, niin oli kyllä ihan mukava saada luettuakin tätä niin huomaa sitten leffan ja kirjan erot.

Melkein ihan unohtu taas tässä mainita asiasta, uudistin blogin ulkoasun kokonaan, ja toivon että tämä nyt mielyttää itteenikin pidemmän aikaa, sillä sain jonkin aikaa puuhailla tän parissa saadakseni haluamani asetukset juuri kohdalleen. Nyt kuitenkin, yritän bongata upeita alelöytöjä, ja muuta mukavaa kaupungilta =)

♥-kiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti