13.1.2015

Normal day


 Jotenkin on taas vaan ollut hirveän vaikeeta kirjautua sisään, ja kirjoitella jotain. Tälläkertaa ajattelin kuitenkin vaan ottaa kuvat netistä, ja selittää lyhyesti mitä olen kuluneen viikon aikana tehnyt.
Mun elämässä ei taas sinänsä ole tapahtunut mitään uutta, tai mielenkiintoista mistä nyt erikseen mainita, paitsi että mua on ruvennu nukuttamaan kahta enemmän ja kovemmin. heh :D
Kouluviikkokin on startannut, ja jotenkin vaan taas on tuntunut, että koko lomaa ei olekkaan ollut!


 Mulla oli eilen ( Maanantaina) ensimmäinen rippikoulutapaaminen oman ryhmäni kanssa. En jännittänyt sitä yhtään, mutta paikan päällä iski pikkujännitys sitten tietenkin. Konfirmaationi sattuu siis juhannukselle, joten saan juhannukset ja riparit juhlittua samalla c:
Muuten oon vaan viettänyt aikaani aikalailla harjoituksissa ja kavereiden kanssa ( läksyt tietenkin myös luetaan tähän mukaan.) Mulla oli vasta toiset harjoitukset tältä vuodelta tänään, mutta taidot ei olleet onneks ruosteessa loman jäljiltä. Voima vaan tuntui ylivoimaisen raskaalta..

Kuvat: weheart it
 

Tänään kerkesin sitten vielä olla ( koulupäiväni takia, joka päättyi kello 12.00) Nooran ja Aino-Marian kanssa ennen harkkoja, ihan mukavasti :) Mulla alko hirvee päänsärky harkoissa, ja sitä jatku koko harkkojen ajan tänne asti, kun sitten viimein sain lääkettä ja fiilis oli paljon parempi, sillä kokoajan ei tarvinnu potea pääkipuja. Nyt mie kuitenkin lähen kohta kattomaan Beckin ( nelonen, 22.00) ja sen jälkeen pehkuihin uutta päivää varten.
 
- kiia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti