11.4.2015

Huikee viikonloppu takana

Mun pääsiäinen meni erittäin rauhallisissa merkeissä, mutta toisiks viimenen vapaapäivä koulusta ( ja pääsiäisen päättyminen) oli ylivoimaisesti paras ja vauhdikkain!

Sunnuntai-aamuna kun heräsin kello 09.00 ensimmäinen ajatus joka mulla oli päässä, oli " TÄNÄÄN MÖKILLE!" Oon odottanut koko loman ajan nyt tätä päivää, ja sitä, kun päästään kavereiden kanssa mökille keskelle järveä ilman aikuisia. Oma rauha, omat ystävät, hullu meininki.. tästä mä itse olen koko viikonlopun uneksinut. Mun kyytini tuli 16.00 hakemaan minut meiltä, ja sit olikin oikeestaan vaan istuttava autossa enää jonkun aikaa ja sitten pääs sinne luonnon helmaan viettämään aikaa tärkeiden ihmisten parissa. Aamutunnit meni tosi hitaasti, ja huomasin ite kuinka kokoajan vilkuilin kelloa ja toivoin, että ne viisarit siirtyis todella nopeesti sinne kello 16 kohdalle. Eilen kävin kaupassa hoitamassa oman puoliskoni ruokaostoksista, eli minä olin vastuussa herkkupuolesta! ( suprise.. :D )
Kaupasta sitten mukaan lähtikin kaks pussia sipsiä, kermaviili,dippi, 2 purkkia juissia, suklaalevy,karkkipussi sekä yks 7up.



 Meidän mökkiviikonloppu oli siis tosi ihana, antosa ja mukava. Johanna teki meille sit Maanantai-aamuna huippu hyvän brunssin ja muutenki Maanantai-aamu meni tosi mukavasti ja yllättävän nopeestikkin. Ihmeellistä, kun vapaa-ajalla aika tuntuu menevän siivillä.






Kuvat on siis viimeviikon lopulta. Tää viikonloppu mulla meneeki kisoissa.





♥-kiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti