22.4.2015

Summer is finally here!

Mulla on ollu aivan mahtava fiilis, sillä nyt vihdoin tuntuu siltä, että kesä on tullut ( myös tänne Itä-Suomeen). Aurinko paistaa ja lämpöasteet on yli +10 astetta. Oon fiilistelly aina t-paidassa tai topissa ulkona kesää ja positiivinen mieli on aina kasvanu ku oon itse huomannu että enää ei ookkaan niin kylmä hilluu tuolla pihalla ja väristä. Oon hirveesti ostanu itelleni kesävaatteita ja enää oottelen vaan millon voin rueta käyttämään niitä. Paria kesävaatetta oon kyllä talvella käyttäny mut paras fiilis on käyttää niitä kesällä, ja ilman minkäänlaista neuletakkii tai vastaavaa päällä :--D seuraavat kuvat weheart it:istä.




Kesällä mun huolet unohtuu yleensä aika helposti, ja aika kuluu kun siivillä. Kesällä eniten rakastan lämpöä,festareita, valosuutta, lomaa, kesäruokia ja grilliruokia. Kesällä on vaan niin enemmän aktiviteettejä ja paljon mukavampaa olla ulkona kun talvella. Oon kesäihminen, ja toivoisin et Suomiki olis sen verran etelässä että oltas ns. " talveton" maa :D



Mua rupes muuten hirveesti ärsyttämään miten teksti tuli aina kuvien yli, joten tällä kertaa muokkasin kaikki kuvat sen kokoseksi että teksti ei tule kuvan yli, ja pakko sanoa että tää lopputulos miellyttää mun silmää kyllä paljon enemmän. Nyt rupeen väsäämään uutta banneria gimpillä kun sen latasin. Kaikki kokeneet gimpin käyttäjät jakakaa ihmeessä vinkkejä sillä oon varmaan sen verran urpo, että mulla menee jokin hetki tajuta miten tuota ohjelmaa edes peruskäytetään :D

♥-kiia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti